Mercier in The States

Bijna vakantie

Ja jullie lezen het goed, de summerschool van de meiden is deze week alweer de laatste week ingegaan. Maar ik zal even bij het eind van het vorige verhaal beginnen. (snappen jullie het nog

Laughing

We hebben nadat Bianca en Stefan weg zijn gegaan nog 2 heerlijke weken van papa en mama kunnen genieten en dat hebben we dan ook zeker gedaan. We zijn naar Galveston Island geweest een heerlijk dagje strand hebben we daar gehad. En we zijn ook nog een dagje naar Old-Spring geweest erg leuk stadje met allemaal intercontinentale winkeltjes. Italiaans, Engels, Duits en natuurlijk niet te vergeten NEDERLANDS dus daar hebben we de nodige dingen gekocht zoals ketjap, beschuit, vlokken en ontbijtkoek Héérlijk.

Tja en toen zat het er helaas ook voor papa en mama alweer op dus die hebben we woensdag 9 juni naar het vliegveld gebracht en uitgezwaaid, nou ja ging het maar zo gemakkelijk.

We waren een beetje krap aan de tijd op het vliegveld, dus gauw inchecken ff vergeten dat hier de vakantie al begonnen was en dus was het knetterdruk bij de incheckbalie, waar je tegenwoordig alles zelf moet doen, en er niemand is die je helpt. Maar goed na ik denk een uur waren we eindelijk aan de beurt bij de incheck.

Daarna door naar de douane, maar ze hadden nog maar een half uur voordat de boarding was begonnen, dus mochten ze door desnellere rijdie eigenlijk is voor mensen met een membership van Continental en businessclass.

Dus voor afscheid nemen geen tijd gauw een klein kusje en direct doorlopen maar. Haha dat dachten we ware het niet dat mama een t-shirt aanhad met een soort van zilveren steentjes erop en elke x ging dat verrekte rotalarm van de douane af. Ze hebben haar helemaal binnenste buiten gekeerd ( je moet dan even weten dat mijn moeder echt helemaal geen woord engels kan) Door de scan piep, armband af weer erdoor piep, schoenen, horloge, oorbellen af en uit PIEP, toen moest er vanwege ongewenste intimiteiten een vrouw haar helemaal met de hand scannen, en mama maar aangeven, ik denk dat het mijn t-shirt is maar nee hoor stug blijven doorgaan met scannen. Pffff mama kon wel janken, kun je het je voorstellen je vliegtuig begint met boarden en jij staat daar maar. In een woord afschuwelijk.

Maar goed ik denk na een klein half uurtje mochten ze dan toch per gratie gods doorlopen. Ja nog even zwaaien en weg waren ze. Nou ik kan je vertellen das geen pretje op deze manier. Maar aan de andere kant misschien maar goed ook kun je ook niet te lang stil staan bij het afscheid nemen.

En toen begon het gewone leventje weer,Vrijdag de 11e zijn de meiden voor de eerste x naar de cheerleaders geweest. Maryse vond het maar saai want die had verwacht gelijk radslagen en flik flaks te mogen doen, maar lieve schat het zou wel erg logisch zijnals eerst eens iedereen de liedjes en pasje en dergelijke uit het hoofd kent en een beetje ritmisch kan dansen. Er zitten notabene grietjes van 5 tot 11 jaar bij dus dat is erg verschilend. Fabiënne vond het helemaal gaaf. Maar gelukkig na de tweede keer was ook Maryse helemaal overtuigd.

Zaterdag 12 Juni hebben we een oom en tante van Ron's moeder in Seguin (bij San Antonio) bezocht. Daar hebben we gezellig gekletst en de kinderen hebben zich buiten prima vermaakt met de trampoline en het speeltoestel dat buiten stond. Aangezien het best wel een eind rijden is zijn we blijven slapen en op zondag de 13e weer naar huis gegaan.

Maandag 14 juni, D-Day voor Mr. Luc hij is voor het eerst naar de daycare geweest, het afscheid was zwaar, dikke tranen voor Luc en een giga brok in de keel voor mama, maar ja loslaten noemen ze dat hé pfffff. Dus na 10 minuten daar te zijn geweest hem maar aan de juffen overgelaten. Om hem daarna om 12:00 weer op te halen. Nou meneer had zich prima vermaakt en het was al wel duidelijk dat ie een WOMANIZER and Mr. Charming voor de dametjes was geweest (Lieve schat je bent een man of niet zo hoort het ook

Tongue out
Laughing
). Hij vind het helemaal geweldig daar en vraagt nu al of ie morgen weer naar Miss. Tamika en Miss. Chaka gaat, en zodra ik hem op kom halen zegt ie tegen de juffen Kiss kiss en krijgen ze allemaal een kusje en dan vraagt ie mag ik nou weer met mama mee. Nou ik kan je vertellen dat je dan smelt heerlijk manneke is het toch ook.

Tja en dan is het nualweer 29 juni, dit is voor de meiden de laatste week van Summerschool, en ik moet zeggen ik ben er ook wel klaar mee dat iedere morgen om 06:15 de wekker gaat, want de meiden worden al om 07:00 door de welbekende gele schoolbus opgepikt om naar school toe te gaan. En daserg vroeg kan ik je zeggen

Surprised
Surprised
Wink
maar goed nog 3 dagen en dan gaat de vlag hier uit heerlijk geen wekker meer die je 's morgens wekt. Nah ja Ron moet er natuurlijk wel uit om te werken helaas. Maaaaar aanstaande maandag heeft ie een dagje vrij omdat het zondag the fourth of July is hebben ze de vrije dag een dagje verplaatst. Dus dan gaan we er maar eens heerlijk van genieten dit weekend.

Nou genoeg weer vanuit hier, we wachten weer met smart op jullie reacties

Tongue out
. Want die zijn voor ons net zo leuk als voor jullie het verhaal.

Tot de volgende keer maar weer.

The Derkink's

Hey Family!! We lezen nog steeds graag de verhalen. Ik blijf het zeggen, het is allemaal zo herkenbaar. Leuk dat de meiden bij Cheerleading zijn! Zijn er nog geen Hurricanes op komst? Die moet je tenslotte ook eens meemaken, nietwaar? Komen jullie nog naar Nederland in de vakantie? Hier hebben ze na deze week ook vakantie, heerlijk! Nou groetjes en tot de volgende keer, Kim

mariel

Hoi

weer heel erg leuk om jullie verhaal te lezen. Wat zielig voor je moeder...kan me het helemaal voorstellen dat je daar gestresst staat. Haha zoiets hebben wij al eens in egypte gehad...Ben ik als vrouw en de kids al door de douane...blijft je man achter...nou ik kan je vertellen dat is zeker geen pretje. Dus ik kon me goed in je moeder verplaatsen. Haha fijn dat jullie straks niet meer voor dag en dauw op hoeven te staan. Haha vakantie en lekker uitslapen...nou ja met de kids lukt dat vaak niet maar in elk geval langer dan 6.15 uur!

groetjes Mariel en co

EDEL

Heej Friends

Leuk om alles zo nog een keer te lezen. Ben trots op jullie!!!! Maar ik mis je/jullie wel hoor!!! Ach halen we wel weer in..... haha... komt goed! Spreek je snel weer...

Dikke kus Debby en Ellert
Dikke knuffel Emma en Lucas

mr. bart

Hi there,

it always fun to read the stories you write down.
I can imagine that you look forward to the holiday.
i thought i write down this comment in english because your dutch should be worse then you english.

i'm looking forward too our dinnerdate!!!

greetings to you all!!

;)