Mercier in The States

ZOMER in Pearland

Daar zijn we weer,

het word maar weer eens tijd om het eea te updaten.

We hebben weer een heerlijke tijd achter de rug en gelukkig nog voor de boeg. Bianca en Stefan zijn inmiddels weer thuis en hebben heerlijk genoten. Eerst in het begin had Bianca er wat moeite mee om te genieten, omdat nu wel echt heel duidelijk werd dat wij hier toch echt de komende 3,5 jaar zullen blijven. Tuurlijk is ze blij voor ons en vind ze het heerlijk om te zien dat het allemaal goed met ons gaat, maar ja ik ben toch wel haar zusje en dan doet het af en toe zeer als ze niet zomaar ff langs kan komen. Maar na een paar dagen was dit gevoel over en kon het genieten beginnen. Ze zijn samen met papa en mama naar het Space center in Houston geweest en hebben daar een leuke dag gehad. Daarna ben ik met Bianca wezen shoppen naar echte texaanse cowboy boots want ja als je in Texas bent dan horen er toch ook een paar mooie laarzen bij :):):)

Het weekend daarop zijn we naar San Antonio geweest eerst op zaterdag het stadje bekeken, daarna gezellig met z'n allen in een goedkoop hotelletje (nou dat was geen succes harde bedden, smerige kamers, kranen kapot) maar ja alles is beter dan slapen in de auto of zoiets toch?? Maar het is een geweldige stad, met veel oude gebouwen en de geschiedenis van Texas zoals de Alamo erg mooi (zoek maar eens op op het net).

Zondag's zijn we naar Seaworld geweest, en zoals de meesten van jullie wel weten ben ik gek op dolfijnen en Orca's dus ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat een gigamooi park en wat een gave beesten zijn die orca's echt geweldig. En wat een mooie show's, en ook heerlijk gezwommen daar gave glijbanen. De meiden gingen helemaal uit hun dak en ook de attracties waren echt super. Dus al met al een heel gaaf weekend. (de foto's spreken voor zich)

Tja en voor je het in de gaten had was het alwee woensdag :(:(:( de dag om afscheid te nemen van Bianca en Stefan. Eerst nog ff naar de school van de meiden en dar heeft Bianca afscheid van ze genomen, en ja je kunt je voorstellen dat dat geen pretje was. Maar goed het is nou eenmaal niet anders. Daarna nog even weer naar huis, daar nog ff gekletst en voor je het wist was het tijd om te gaan. Nou daar gingen ze. Het afscheid ging goed, geen waterlanders gelukkig maar.

En nu kunnen we nog 10 dagen genieten van papa en mama en dan zit dat er ook alweer op. We zijn afgelopen weekend naar Galveston Island geweest waar we heerlijk op het strand hebben genoten van het prachtige weer. We zijn heerlijk bijgekleurd en hebben lekker gerelaxed. Vandaag was het voor iedereen een heerlijk dagje vrij want het was Memorial day. Heerlijk lekker achterthuis in het zwembad genieten.

Deze week moeten de meiden nog 2 hele dagen naar school (morgen en woensdag) en dan hebben ze donderdag om 12:15 vrij en dan hebben ze eigenlijk vakantie. Maar ze moeten nog 4 weken naar summerschool, maar goed dat vinden ze beiden erg leuk en dat is van 08:00 tot 12:00 en ze worden thuis opgehaald en weer thuisgebracht met de bekende gele schoolbus dus das natuurlijk ook wel erg COOL :):):) En dat breekt ook de vakantie een beetje want anders is 12 weken natuurlijk wel hééééél erg lang voor ze :):):)

Nou als er weer nieuwtjes zijn dan zijn ze hier te lezen. Geniet allemaal van het mooie weer dat er eindelijk voor jullie aan zit te komen. Jullie hebben het verdiend.

Liefs en een dikke kus van de bende van 5

bianca

Tja woorden overbodig dacht ik zo:):):):):):):)
We hebben het ook super bij jullie gehad.
Als we geld zat hadden...
Dikke kus van mij

Arthur

Hi there, San Antonio is zeker een mooie stad. Als ik wist, dat jullie daar zouden blijven slapen had ik het jullie wel afgeraden hahahah. Is inderdaad niet zo'n succes om een goed hotel te vinden. Spreek uit ervaring. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben in de States. Grüße aus Holland

Jacquelien

Ik vond het weer heerlijk om je verhaal te lezen.
12 weken vakantie ................Bart wist er wel raad mee.
Hebben jullie nog vakantie plannen? Zo op de fotos te zien hebben jullie een vakantie paradijs in de buurt

Groetjes jacquelien

pa en ma Mercier

Hallo allemaal
Wat leuk om voor mij bekende foto's te zien. San Antonio vond ons groepje van toen een mooie stad. Zijn jullie ook door de grachten gegaan.Zo te zien, wel.
Vonden de kinderen het ook leuk in The Alamo? Misschien nog iets te jong. Waren er nog steeds zoveel eekhoorntjes? Ze zijn behoorlijk brutaal.
Wij hadden het "Silver Dollar Motel" de goedkoopste op ons lijstje. Ook dit was zeker geen aanrader.Badhanddoeken over het beddegoed gelegd.Je weet nooit....
Leuk dat jullie zoveel samen hebben kunnen ondernemen.
Groetjes van pa en ma

The Derkink's

Hey allemaal!
Wat een verhalen weer, en steeds zo herkenbaar..
Leuke foto's! Wat fijn dat jullie zo veel bezoek krijgen.
Geniet lekker, het is voorbij voordat je het weet.
Liefs, Kim

Deb en de bende

Heej Friends,

Wat leuk om het allemaal te lezen. Natuurlijk hoor of zie ik ook nog wat zo door de weeks van jullie. Ik zie jullie heerlijk stralen op de foto's. Fijn om te zien. Ja en jullie kleuren al aardig bij zeg op de foto's te zien. Lekker. De kids moeten hier nog ongeveer 6 weken naar school. En dan... MALLORCA voor ons. En dan....

Dikke kus van Deb, Elly, Emma en Lucas

Sanne

Geweldig om hier af en toe bij te lezen! Wat doen jullie veel leuke dingen! Moet ook, je moet veel land opsnuiven, 4 jaar is best lang, maar straks zeg je; wat is dat snel voorbij gegaan!
De meiden met gele bus naar school, GAAF!! En Lucje, vermaakt hij zich een beetje, wanneer mag hij naar pre-school, oid?

Groetjes uit de Eekmaatlaan!!