Mercier in The States

Controle

Nou vandaag ben ik voor controle geweest bij de neurochirug. Hij was zéér tevreden en het geneest boven verwachting. Ik kan en mag bijna alles weer alleen niet tillen

Undecided
en das best moeilijk met een manneke van 2,5 jaar in huis.

Maar voor de rest gaat het super, het ziet er allemaal erg goed uit, ook over de foto's was hij zeer te spreken. Wij schrokken wel een beetje, maar ja we hadden ook geen flauw idee wat we moesten verwachten van de schroeven en dergelijk. Wat een lange japen zitten erin zeg pffff, ik kom denk ik niet zomaar meer door het poortje op schiphol of wat voor vliegveld dan ook hihi.

1 Juli moet ik nog een keer voor controle komen en daarna mag ik weer vanalles doen, euhm bungeejumpen, parachute springen, skieën, jetskieën, alles wat ik voorheen ook niet deed haha.

Nee even zonder grappen, we zijn erg blij dat het zo is gegaan, en ik voel me ook weer helemaal paletti.

Reacties

Reacties

Kim Derkink

Gefeliciteerd met de goede uitslag! Groetjes Kim & Family

bianca

Heej das goed nieuws meissie vooral doorgaan!!!
Dikke kus Stefan en Bianca

As

Nou helemaal super meid! nou lekker genieten van de lente en bungeejumpen en jetskieen enz. hahaha
Trouwens what means paletti? misschien weer erg blond van mij maar ben toch nieuwsgierig!
Dikke kus aan iedereen daar! xxxxxxxxxxxxxxxx

arthurmercier@aol.com

Hoi bende van 5, Fijn om te lezen en horen dat bij jullie alles weer enigszins normaal gaat lopen. Antoinette, leuk om te lezen dat je al die gevaarlijke sporten weer mag uitoefenen, maar blijf maar lekker met je beentjes op de vloer. Hartelijke groeten van pa en ma

EDEL

Errug fijn dat het zo goed gaat.... Nu kun je volop gaan genieten. Tja, jammer dat je je sport niet mag uitoefenen. Ach, straks haal je dat zo weer in...hahahaha....

Gelukkig gaat het met de meiden ook goed. En Luc blijft een lekker ventje.... Alleen hoor niets over Ron zijn werk... Gaat het goed? Spreek je snel weer.

Dikke kus en knuffel van ons

jacquelien

Toppie!!!!!!
Dat het goed gaat.....

Dick

Heel fijn voor je dat het weer zo goed gaat met je rug.
Wel altijd je 'x rays' bij je op het vliegveld!
Geniet maar van je mooie tijd daar.

Groetjes Elly en Dick

Olav. H

Goed man...oops vrouw
Broer Frans zit ook vol ijzer en reist ook graag.
Hij is er blij mee, melden van tevoren en je bent bent een V.I.P.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!