Mercier in The States

Papa en mama zijn weer weg

Het is zover, na 6 weken te hebben genoten van papa en mama moeten we nu helaas weer afscheid van ze nemen.

Om half vijf gaat hun vliegtuig dus tegen 13:15 weggegaan en om 14:00 waren we op het vliegveld. We konden ze gelijk inchecken dus gelukkig alle koffers weg. Handbagage mee en dan maar gelijk door naar de taxfree shops al hadden ze daar niet veel tijd meer voor want het boarden begon al om 14:45 en voordat alles weg was en ze door de douane waren was het al 14:30 dus nog maar krap een kwartiertje om te shoppen. Wel sneu maar dan hebben we ook niet veel tijd om afscheid te nemen en dat is maar goed ook.

Alhoewel het deze keer een stuk makkelijker is dan de eerste keer, er vallen bijna geen tranen gelukkig, ook niet van de kindjes. Nog even gewacht tot ze de douane doorwaren en nu echt uitgezwaaid. Tot over 9 weekjes maar weer. We will keep in touch...

Zondag ff een dagje wezen rijden in de omgeving van noord Houston, het is daar wel veel groener, maar ik kan niet gelijk zeggen ook veel mooier. Dus wat dat betreft zitten we hier goed.

Maandag Ron naar het wer, meiden naar school en ik sinds lange tijd weer alleen met Luc, maar we hebben het gezellig. Lekker samen met de duplo blokken gespeeld, boodschappen gedaan en daarna lekker achterthuis in het zonnetje gezeten. Tja das wel even wat anders dan de 3 of 4 graden die jullie in Nederland hebben hoor. Het zal voor papa en mama wel weer flink wennen zijn van de zon naar de sneeuw.

Volgende week hebben de meiden eindelijk vakantie, lekker springbeak eens kijken of we er nog een paar daagjes tussenuit kunnen gaan als het mooi weer is. Dat zal wel lekker zijn.We zullen zien.