Mercier in The States

Daar zijn we weer

Daar zijn we weer,

Het gaat hier heel erg lekker, de meiden doen het fantastisch al moeten ze af en toe huilen vanwege het vele huiswerk, maar dat hoort erbij even doorzetten.

We hebben vorige week een gigagrote trampoline van 4.20 doorsnee gekocht met een net er omheen en de kinderen zijn helemaal door het dolle heen. Elke dag even springen met z'n drieën of samen met Ron echt geweldig.

Ron heeft samen met mijn vader ook al een schommel achterthuis gemaakt met een rekstok, ringen en een schommel, oftewel speelruimte genoeg voor de kids.

De auto van Ron laat hem helaas nogal eens in de steek, ik ga vandaag even met mijn vader samen naar een Mercedes garage om te kijken wat ze ermee kunnen doen. Hopelijk lukt het en als Ron dan weer terug is uit Nederland dan hopen we de verrassing te hebben dat alles weer werkt zoals het hoort.

De reis van Ron naar Nederland heeft nogal wat voeten in de aarde gehad.

Hij is afgelopen zaterdag de 27e Februari vertrokken, om 16:50 zou zijn vliegtuig vertrekken naar Parijs Charles de Gaulle, dat werd door slecht weer in Parijs al een uur uitgesteld, hij zou in Parijs overstappen op een vlucht naar Dusseldorf maar daarvoor had hij een uur dus dat zou waarschijnlijk al niet meer kunnen. Maar goed hij wachtte het allemaal maar rustig af.

Aangekomen in Parijs om 09:55 na een vreselijke landing, moesten ze nog een uur in het vliegtuig zitten vanwege de storm. Ron zat achterin het vliegtuig en het hele vliegtuig ging heen en weer.

Maar na een uur mochten ze eindelijk uitstappen. Uiteraard de vlucht naar Dusseldorf gemist. Dus nu maar kijken of hij met een andere vlucht mee kon. Tja dat werd ipv de vlucht van 09:35 de vlucht van 18:00 !!!! oftewel flink balen. De koffer was alweer ingecheckt dus ook daar kon Ron niet bij. Er zat dus niks anders op dan wachten, wachten, wachten. En wat verschijnt er op het bord vlucht van 18:00 cancelled !!!! Weer naar de balie, ja het is zo slecht weer u staat nu geboekt voor de vlucht van 21:00. Je voelt het waarschijnlijk al aankomen ook deze werd ivm het slechte weer gecancelled. Nu maar hopen op de vlucht van 22:00, JAAAAA hij gaat en Ron mag gelukkig mee.

Om 23:45 geland op Dusseldorf, gauw de koffer halen en als de bliksem naar het autoverhuurbedrijf. Tja koffer mmmmmm duurt wel erg lang. Wachten, wachten, wachten. Helaas pindakaas, de koffer staat nog in Parijs (@#$%^&) hoezo pissig. En de vraag is nog maar of deze voor donderdag (dan gaat Ron terug naar America) wel op Dusseldorf is......

Autoverhuurbedrijf GESLOTEN, dus zat er niks anders op dan een hotel te boeken op het vliegveld. Volgende morgen vroeg opstaan om naar het huis van Hennie en Jozefien te gaan, schoon overhemd van z'n schoonvader aangetrokken en op naar het werk in Hengelo.

Al met al een mooie puinhoop, maar op het vliegveld in Parijs is altijd wel wat aan de hand, dus daar is Ron wel helemaal klaar mee.

Gelukkig komt hij donderdag alweer in huis dan hebben we vrijdag allemaal een dagje vrij en kunnen we nog wat leuks met z'n allen gaan doen en dan moeten we zaterdag alweer afscheid gaan nemen van papa en mama. Maar over een paar weekjes (12 Mei) komen ze samen met Bianca en Stefan alweer om lekker vakantie te vieren bij ons.

Nou tot het volgende verhaal maar weer.

Kim Derkink

Wat een leuk verhaal weer! Nou ja, leuk...wij hebben ook vaak dergelijke dingen meegemaakt! Hoe gaat het nu met jou? Ben je alweer een beetje hersteld?
Fijn dat je ouders er nog zijn, en gezellig he dat zoveel mensen jullie komen opzoeken! Hartelijke groeten van ons, Kim D

ArthurMercier@aol.com

Wat een ellende voor Ron. Storm, slechte landing, te laat voor een huurauto in Düsseldorf en als klap op de vuurpijl: koffer niet meegekomen.
Ondanks dat we 3 dagen in de buurt van de telefoon zijn gebleven en er in ieder geval 1 persoon thuis was, is de koffer niet bij ons bezorgd. Hopenlijk duikt hij binnenkort op: bij jullie of bij ons.
Nog 1 dag Antoinette en dan is Ron weer thuis bij jullie. En de terugreis mag wel bijzonder goed verlopen als troostprijs. Kus van pa en ma

de klinkertjes

hey leuk hoor jullie eigen site, het geeft toch wat extra's als we alles kunnen lezen en zien. We vonden het erg leuk om Ron weer gezien te hebben(nou de rest nog)maby this summer!!!! groetjes monique

Olav H.

Wat een schrijftalent, had ik nooit van je verwacht ;-) Leuk hoor, leest lekker weg. moet je iets mee gaan doen!