Mercier in The States

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Ron, Antoinette en de kids

Reacties

Reacties

bianca

Heej merciertjes wat leuk om een reisblog bij te gaan houden.Kunnen we jullie nog meer volgen.
Hele fijne dag en we hyven, msnnen, skypen etc:):):):):):):)
Dikke kus van de korsjes
xxxxx-jes

pa en ma Mercier

Wat een leuk idee om ons zo op de hoogte te houden van jullie reilen en zeilen.
Probeer zo veel mogelijk van deze tijd in de States te genieten.
Kus van ons beiden voor de bende van 5

Riet Stam

Halloo Antoinette Ron kids en Hennie en Josefien.Leuk zo van jullie te horen. Op deze manier hadden Edwin en Perle het met hun reis ook gedaan. Hoe is het nu met je Antoinette? Veel pijn? Heel erg beterschap toegewenst van ons. Voor Josefien en Hennie nog even dit: Het dak met zijslips van de tent is klaar. Nu moeten alleen nog de stukken die je apart in ritst. Gaat goed met dat garen.Groetjes van ons allemaal.

De Raymakertjes

Hey lieve schatten, dat is een leuk idee om jullie op dze manier te volgen, we hebben netuurlijk al regelmatig contact via hyves, maar dit is ook erg leuk! we vinden het leuk om op de hoogte gehouden te worden! Veel liefs Jo, As en de kinderen

Fam. Knotters

Hey, wat een leuk idee en natuurlijk zijn we benieuwd naar wat jullie allemaal meemaken daar in de States. Ik wacht met smart op jullie verhalen.

Dikke kus van ons

The Derkink's

Het is toch gelukt je website te openen! Wat een leuke foto's! Jullie waren snel met kerstversiering in de tuin van je huis! Je wist al meteen hoe en wat!?
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Hugs, Kim & Family

Betty Tijssen

Hoi allemaal, echt een leuk idee, zo blijven we nog meer op de hoogte.
We volgen jullie op de voet we kijken elke dag wel ff of er nieuws is.
Gaat het al wat beter Antoinet?
Houd de moed erin.
Veel liefs van Andre, Betty, Mariska en Elise.

Jacquelien

Hallooooooooooooo

wat een gaaf iets internet he? Je kunt iedereen nu bereiken. Ik zal zeker jullie verhalen lezen en antionette ik vind dat je leuk schrijft.
Ik hoop dat het beter met je gaat en je goed kunt herstellen. Fijn dat je ouders er nog wel even zijn.
Lieve groet Jacquelien en haar mannen
xx

Dick

Mooi geschreven verhaal Antoinette,leuk om jullie zo te volgen. Alle respect voor jullie onderneming!Ben blij dat het zo goed gaat.Antoinette ben je ziek geweest?

liefs elly en Dick

manon ronald en kids

hoi ron,antoinette en kids

leuk om jullie zo ook te kunnen volgen.
we volgen elke foto of verslag die er wordt geschreven of het hyves of anders , wij hebben ze wel gezien.ook al zien of spreken wij elkaar weinig je blijft wel m'n nichtje toch???

hoe is het verder, gaat het weer een beetje na je operatie.
tsjonge wat een toestand zeg hopen dat je snel een beetje opknapt.
fijn dat je paps en mams er een paar weken zijn.
nou tot een volgend bericht

groetjes van manon ronald en de kids

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!